دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

دستور صریح رئیسی برای احیای خلیج گرگان | در دولت ما نشد و نمی‌شود نداریم

  • کد خبر: ۱۰۱۰۴۱
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
دستور صریح رئیسی برای احیای خلیج گرگان | در دولت ما نشد و نمی‌شود نداریم
رئیس جمهور با انتقاد از بی‌توجهی به ثروت بزرگی همچون خلیج گرگان، اظهار کرد: هیچ فرضی جز احیای این خلیج بزرگ و مهم در ادبیات و عمل دولتمردان نباید باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری استان گلستان‌ با اشاره به اینکه دولت تلاش دارد تا در اجرای وعده‌های خود صادق باشد، اظهار کرد: در اجرای این وعده‌ها باید مدیران استانی خودشان پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه اصلاح فرآیندها اولویت ما در دولت است، افزود: باید همه با هم کمک کنیم استان را به سمت توسعه پایدار برده و مشکلات مردم به ویژه جوانان را در اولویت کاری خود در سال ۱۴۰۱ بدون اینکه مشمول زمان شود رفع شود. 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه خلیج گرگان ثروت عظیم ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: در تمام دنیا به دنبال این هستند که نمونه‌های کوچکی از این ثروت های خدادادی را در کشورشان احیا کنند ولی ما قدر این ثروت را نمی‌دانیم.

رئیسی با اشاره به اینکه از همین فردا باید موضوع احیای خلیج گرگان در دستور کار قرار بگیرد، ادامه داد: باید ظرف مدت کوتاهی مانع از آن شوند که این ثروت بزرگ در جلوی چشم ما به سمت نابودی برود. 

وی در دولت ما نمی شود، نشد، نمی‌گذارند  و بهانه‌ها، جایی ندارد، ادامه داد: موضوع آشوراده باید به سرعت حل شود و بهانه و سازو کارهایی که توسعه این منطقه را معطل گذاشته‌است نیز در نظر ما حجت قابل اعتنایی نیست و باید در ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود. 

رئیس جمهور با اشاره به مشکل احداث پتروشیمی در استان گلستان، تصریح کرد: با پیگیری‌های قوه قضائیه مشکلات حقوقی این پروژه رفع شده و تازه اول ماجراست. باید با عزمی جدی و بدون اهمال این موضوع را پیگیری و به سر منزل مقصود رساند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->